reede, 17. oktoober 2014

Laste arvamised öökoolis

Mirta:
Kõige pealt pakkisime end lahti ja hakkasime näksima. Siis hõigati mikrofonist, et saab planetaariumisse minna. Planetaariumis näidati meile põnevat filmi. Peale seda räägiti kaladest. Natukese aja pärast tutvustasime ennast. Lõpuks tuli ka disko. Õhtul hilja vaatasime "Kättemaksukontorit" ja läksime magama. Hommikuvõimlemine oli raske. Mulle meeldis öökool.

Gregor:
Mulle meeldis. Oli lahe ja vinge. Mulle meeldis disko.

Liis:
Kõige pealt sättisin ennast sisse. Siis läksime planetaariumisse, seal vaatasime filmi, see võiks olla igas öökoolis. Sain teada, et angerjad tuuakse meile lennukiga kohale. Alguses arvasin, et angerjas ujub  ise meie riiki, aga nii see pole. Meile tulid ka vilistlased, kes tegid meile katseid. Peale seda esitlesime koolile, mis labor meil on. Kui olime ära esinenud, hakkas disko. Vaatasime ka "Kättemaksukontorit". Hommikul oli hommikuvõimlemine. Pidime jooksma ja harjutusi tegema. Mulle meeldib öökool väga!

Mihkel:
Ma võtsin kaasa juua, komme ja vorsti. Käisin ka planetaariumis. Seal oli film dinosaurustest. Ta hirmutas väga. Vilistlased tegid katseid keldris. Kalade loenduses oli luts, kes tegi häält nagu mootorpaat. Diskol oli väga hea tantsida. Õhtul läksin emaga koju.

Kärolin:
Mulle meeldis kõige rohkem planetaarium. Seal olid põnevad tähed, planeedid ja laava. Mulle meeldisid veel vilistlaste katsed. Kõige rohkem metslase katse. Ning mulle meeldis veel kui meile räägiti kaladest. Sain teada uusi kalaliike ja õppisin tundma nende hääli. Õhtul disko oli parim. Öökoolist sain teada, mis laborid olid teistel. Tahaks veel öökooli!!!

Stella:
Ma olin väga ärevil enne öökooli, sest ma arvasin, et kõik läheb halvasti, aga tegelikult oli kõik väga tore. Mulle meeldis kõige rohkem planetaarium, öödisko ja teistele esinemine. ma loodan, et ka teistele meeldis. Kõige rohkem tantsisin ma Angelika ja oma õega. Ma ei ole kunagi koolis maganud ja mulle see meeldis. Maailmas kõige rohkem meeldis mulle, et kõik olid rõõmsad ja magada oli hea.

Raikko:
Mulle meeldis öökool, ma olin hästi ette valmistunud. Mulle meeldis planetaarium, seal ühes telgis saime filmi vaadata. Mulle meeldis ka disko. Vaatasime ka kalu. Mulle meeldisid vilistlaste katsed, tahaksin neid veel vaadata. Kaladest saime teada, et nad teevad erinevaid hääli. Luts tegi sama häält, mis mootorratas. Mulle meeldis see öökool, tahaksin veel tulla öökooli.

Janeli:
Neljapäeval 16. oktoobril tulime kell 18.00 kooli. Osad meie klassist läksid planetaariumisse. Pärast seda läksime kalade loengule. See kestis nii kaua. Siis oli võimalik minna vaatama vilistlaste katseid. Lõpuks läksime oma laborit tutvustama. meie olime legendilabor.

Kevin:
Me käisime planetaariumis. Mulle meeldis disko. Mulle meeldisid vilistlased. Me käisime kalasid vaatamas. Me käisime ka rahvamajas muinasjutu etendust vaatamas. Pidime andma ühe kommi, et pääseda teatrisse. Me sõime ja jõime. Mulle meeldis öökool.

Elgitha:
Me läksime neljapäeval kella kuueks kooli. Seal oli öökool. Me läksime Anete ja teistega planetaariumisse. Me nägime seal tähti, planeete, laavatuld ja jõge. See oli nii äge, eriti veel laava. Olime klassis. Me läksime saali kuulama, mida meile kaladest räägitakse. See oli põnev.
Läksime sööma. Me sõime makarone ja magustoiduks oli kohuke.
Seejärel läksime saali end tutvustama, mis labor me oleme.
Siis läksime diskole. Kui disko oli lõppenud läksime hambaid pesema.
Me vaatasime veel arvutist "Kättemaksukontorit" ja "Padjaklubi". Jäime magama.
Hommikul äratas meid õp Kaie hommikuvõimlemisega.
Peale seda läksime kogunemisele ja sööma. Hommikusöögiks said valida, kas tahad putru või makarone.
Me läksime rahvamajja teatrit vaatama. Väga tore öökool oli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta 2017 märksõnad

 Janeli  Kevin  Kärolin  Liis  Mihkel  Mirta Ott Anete