neljapäev, 16. aprill 2015

Aprillikuine digipäev

Eesti keel
1. Vali üks alljärgnevaist teemadest ja kirjuta lugu, kus sa kirjeldad seda mis toimus, kirjutad sellest, mis meeldis, mis oleks võinud olla teisiti või polnud hästi, kindlasti lisa juurde, mida sa õppisid, millised on sinu uued teadmised.

  • VVVS õppekäik "Ilm"
  • VVVS õppekäik "Kitsed"
  • "Lahe asi" finaal

Kirjuta lugu Google Drive ja jaga seda minuga või kirjuta lugu loovtööde vihkusse ja võta esmaspäeval kaasa.

2. Sinu oletatav vanatädi Ameerikast saatis sulle kirja, palun vasta selles esitatud küsimustele kirja vormis Google Drive või paberile ja jaga seda minuga.

Tere armas sugulane!
Olen sinu kauge sugulane, põgenesin kunagi ammu küüditamise eest Ameerikasse. Soovin nüüd esimest korda peale pikki aastaid oma kodumaad külastada. Selleks palun sinu abi.
Saabun Tallinna bussijaama esmaspäeval 20. aprillil kell 9.00.
Millised võimalused on mul Tallinnast Tartusse saada, millega võiks sõita?
Mis kell läheb buss Tallinnast Tartusse ja kui palju maksab pilet?
Edasi soovin Elvasse jõuda, millised võimalused on Tartust Elvasse saada ja kui palju see maksab?
Teisipäeval soovin, et viiksid mind kolme paika Eestimaal, üks neist peaks olema seotud loodusega, teises võiks olla lõbus,  kolmandast võiksin saada uusi teadmisi. Mis need kohad võiksid olla ja palju mul raha kaasas peab olema?
Viimaseks palun sul mõelda, et mida sa soovitad mul Eestist kaasa osta kingituseks minu kahele Ameerika sõbrannale ja oma lastelastele (10-aastasele poisile ja  9-aastasele tüdrukule) ja palju peaks mul kingituste peale raha kulub?
Olen tänulik sulle vastuse eest juba ette!
Tädi Friida

Matemaatika
Mõtle välja neli matemaatilist tekstülesannet, kus arvutamiseks peab kasutama kõiki nelja õpitud tehet: liitmist, lahutamist, korrutamist ja jagamist. Kirjuta ülesanded Google Drive või matemaatika vihikusse.

KÕIK ÜLESANDED VÕID ÜHTE DOKUMENTI KIRJUTADA JA MINUGA JAGADA E-MAILILE: elinikene@gmail.com

Proovi erinevaid mälumänge, kirjuta selle postituse kommentaaridesse, milline proovituist oli sinu lemmik, põhjenda ka miks.

Muusika
Tutvu Eurovisoonil osalevate laulude ja videodega, kirjuta Padleti seinale milline on sinu lemmik ja milline võiks võita.

Küsida ja suhelda saad siin

Gregorile digiülesanded
Ajaühikute teisendamine
Eesti keel
Loodusõpetus
Matemaatika



Õpilane
Õppekäik
Kiri
Tekst-
ülesanded
Mälu-
mäng
Eurovi-
sioon
Todays-
Meet
Tulemus
Mirta
++++++tehtud
Janeli
+++++
+
tehtud
Kärolin
+
++++
+
tehtud
Liis
++++++tehtud
Elgitha
++++++tehtud
Anete
++++++tehtud
Stella
++++++tehtud
Gregor
++++

tehtud
Raikko
++++++tehtud
Kevin
parandaparanda




Mihkel 
Reginald
++++++tehtud
tehtud
Lugege ka teiste töid:

10 kommentaari:

  1. mulle meeldis kõige rohkem see mäng dragger kuna seal mängus sai pilte kokku panna

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Palun kommenteeri kasutades eesti keele õigekirja reegleid, lause algab suure tähega ja lõppeb mingi märgiga.

      Kustuta
  2. Mulle meeldis mäng NumberHunt, sest seal liiguvad erinevat värvi numbrid ja saab arvutada.
    Mirta

    VastaKustuta
  3. Minu lemmik oli Guess the Colors, kuna mulle meeldib nuputada.

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis kõige rohkem see mäng mille nimi on dragger, sest seal meeldis mulle igasuguseid pilte panna kokku. Alguses esimest ma panna ei oskanud aga kui ma hakkasin teisi pilte panema kokku siis ma oskasin juba päris hästi.

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis kõige rohkem mäng Mastercards sest seal saab paare otsida.

    VastaKustuta
  6. Minu lemmik oli mäng Rotate. Sest see oli kõige lihtsam

    VastaKustuta
  7. Minu lemmik oli mäng Rotate. Sest see oli kõige lihtsam

    VastaKustuta
  8. Minu lemmik mäng oli Hiina kabe sest et see oli lihtne.

    VastaKustuta

Aasta 2017 märksõnad

 Janeli  Kevin  Kärolin  Liis  Mihkel  Mirta Ott Anete