reede, 9. mai 2014

10 asja, mida tean oma ema kohta

Möödunud nädalal mõtlesime oma emadele. 
Mõnikord on nad meie jaoks iseenesest mõistetavad. 
Kui palju lapsed ikka oma emade kohta päriselt teavad? 
Mõni sai 10 asja kohe kiirelt ja lihtsalt kirja, mõni pidi natukene kauem nuputama. Arvake ära, millisest meie klassi emast on jutt?

              Minu emal on tumedad juuksed.
              Ta lemmiksaated on “ Pealtnägija" ja "Aktuaalne kaamera".
              Ta lemmiklaulja on Tõnis Mägi.
              Minu ema silmad on sinised.
              Minu ema vanus on 43.
              Minu ema hobi on rahvatants.
              Ta töötab Elvas õmblejana.

Mu ema koristab ja  teeb süüa.
Minu ema käib poes ja  vanaema juures. 
Ema vaatab telekat.
Lähme koos kepikõnnile, mina olen jalgrattaga.
Ta teeb lillepeenraid ja arveid.
Ma õpin emaga.
Minu ema viib mind bussile ja ta tuleb  Akiga  järgi.

Mu emal on palju tuttavaid.
Minu emale meeldib koristada.
Minu emal on rohelised silmad.
Mu emal on tume juuksevärv
Mu emale meeldivad telesaated, näiteks uudised ja "Kirgede torm".
Minu ema sündis aastal 1980.
Minu emal on 3 last.
Minu ema on 33 aastane.
Mu ema on lapsena käinud Rannu koolis.
Mu ema töötab Rannu vallavalitsuses.

Minu emal on kass.
Minu ema soovib elevandiga sõita.
Minu ema vaatab sellist saadet nagu "Palume lavale".
Minu ema pea on pruun ja punakas.
Minu emal on prillid .
Minu ema juuksed on lühikesed.
Minu ema ei kanna patsi.
Minu ema käib bosu trennis.
.Minu ema on käinud Alu koolis.
Minu ema on õpetaja.

Minu ema on meeter kuuekümne viie pikkune.
Minu emal olid pikad juuksed, aga nüüd ei ole.
Minu ema juuksed on pruuni värvi ja värvilised salgud sees.
Minu ema  vaatab“ Palume lavale „.
Minu ema tahaks õppida massööriks.
Minu ema tahab spordiga tegeleda.
Minu  ema  on  rõõmus ja tragi.
Minu emal on kõrvaaugud.
Minu ema on  neljakümne viie aastane.
Minu ema töötab koha,s kus tehakse puidust midagi.

 Mu emal on blondid juuksed.
Ta hobid on laste kasvatamine, söögi tegemine.
Mu ema on harjunud laste kasvatamisega.
Lemmik saated on "Palume lavale" ,"Reporter".
Sellel kuul oli tal 5. mail palgapäev.
Ei meeldi koristada väikse venna pahandusi.
Ta on lasteaia töötaja.

Minu emal on mustad juuksed.
Ta tahab kodus tegelikult tööd teha.
Tema vanus on kuskil 30 paiku.
Talle meeldib vanilli jäätis.
Talle meeldib „Robin Hood“.
Talle meeldivad kalad ja loomad.
Talle meeldivad roosid.
Minu ema käib ülikoolis.
Tal on lapsepuhkus.
Tema nimi hakkab T tähega.

Minu emal on heledad juuksed.
Minu emale meeldisid hobused lapsepõlves ja meeldivad ka siiani.
Minu emale meeldib sudokut  ja ristsõna lahendada.
Mu emal on abikaasa.
Mu ema on lühikest kasvu.
Mu emale meeldib väga vaadata „Kirgede tormi“
Mu emal on kodus loomad.
Mu ema on külmavereline.
Mu ema käib rahvatantsus.
Mu emal on kodus liblikas. 

Minu emal on pruunid juuksed.
Tal on lühikesed juuksed.
Ja tal on tore vanaema, kes annab mune piima ja kartuleid.
Ta peab dieeti.
Ta vaatab 7 uudiseid.
Ta peab hoolitsema.
Tal on kass ja koer.
Kass annab koerale käpaga.
Ja koer kardab kassi.
Minu ema koob kotte.
Ta on käinud Rakvere koolis.
Ja ta on elanud Rakveres.
Ta töötab lasteaias keskmises rühmas.


Kingituseks valmistas iga laps oma emale külmkapimagneti. 
Aitäh kõigile emadele ja väga ilusat pühapäevast emadepäeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta 2017 märksõnad

 Janeli  Kevin  Kärolin  Liis  Mihkel  Mirta Ott Anete